wtorek, 27 listopada 2012

Bubel! Koszmarna szczotka For Your Beauty

Rzadko się zdarza na moim blogu, żebym coś mocno krytykowała. Nieczęsto zdarzają mi się prawdziwie beznadziejne, potworne kosmetyki czy akcesoria. Jednak ten potworek zdecydowanie zasługuje na publiczny proces i wyrok ;)


Piszę o tym dlatego, że często polecam szczotki z naturalnym włosiem, również mieszane. Dlatego, że szczotka ta jest łatwo dostępna (Rossmann), dlatego że wygląda obiecująco. Dlatego, żeby Was głupio nie podkusiło tak jak mnie :(




Nawet nie wiem od czego zacząć, tak okropna jest ta szczotka. Ciężka, strasznie sztywna i twarda. Niewygodna, nieporęczna. Nie rozczesuje włosów, a je plącze! Plastikowe igiełki zahaczają o włos i nawet kiedy mam już rozczesane, gładkie włosy, ta szczotka je plącze i wyrywa. Przy pierwszym użyciu nabiłam sobie małego siniaka na czole, tak twarda jest ta szczotka! Okropność, po prostu koszmar i do tego drogi, bo zapłaciłam za nią 30zł. Wybrałam niestety największy model, myślałam że będzie czesała szybciej dzięki swojej wielkości. Być może mniejsze szczotki z tej serii są wygodniejsze, ale jeżeli mają takie same plastikowe igiełki, to i tak będą plątać i wyrywać włosy.




Koszmar, zdecydowanie NIE polecam, nawet za darmo ;)


52 komentarze:

  1. Mam ją i mi bardzo służy. Nic nie plącze, szybko czesze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? :D U mnie jest okroooopna!

      Usuń
  2. Pozostaje przy moim Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, TT mnie nigdy nie zawiodło :)

      Usuń
  3. Na szczęście mam od jakiegoś czasu TT kompaktowego i jestem nim zachwycona, więc nie rozglądam się za szczotkami. ale gdybym szukała, to ona na pewno przykułaby moją uwagę i pewnie skusiłabym się na nią tak jak Ty. Szkoda, że taka okropna, wygląda solidnie. I w ogóle wygląd mi się podoba, taka duża i masywna, też oczekiwałabym czegoś, co szybciej rozczesze włosy. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd mam TT nie szukam nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam prostującą z Donegal, oczywiście nie prostuje, na co nie liczyłam
    ale jest duża, lekka i fantastycznie mi się nią czesze włosy
    nie zamieniłabym na żadną inną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na razie jestem wierna mojemu grzebieniowi TBS, dobrze, że nie skusiłam się na tą szczotkę (a też o niej myślałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z For Your Beauty kupiłam sobie ostatnio pędzle do twarzy, jeden kabuki drugi do różu, w sumie nie wiem co mnie podkusiło, po pierwszym użyciu wyglądałam jak Yeti, tyle miałam włosia na twarzy, przy każdym kolejnym było jeszcze gorzej..wylądowały w koszu, bezsens totalny, nie cierpię czegoś takiego..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mniejszą i jestem bardzo zadowolona ;) I wcale nie plącze włosów, wprost przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, a prawie bym ją kupiła! Dziękuję ci serdecznie za to ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobie ostatnio kupiłam zwykłą szczotkę w Biedronce za 4,99zł i jest spoko XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząco wygląda, a jednak bubelek :) Zdecydowanie będę omijać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie kupuje drogeryjnych szczotek. Kupiłam szczotkę z włosia z dzika, cena nieco wysoka, ale szczotka świetnie się sprawdza i delikatnie rozczesuje splątane włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ochotę tę szczotkę wypróbować, ale jaki widzę nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam drewniany grzebień z the body shop, ale mam zamiar zainwestować w TT lub jego tańszą wersję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam szczotkę w podobnym kształcie na targach (w całości włosie naturalne) i jestem zadowolona. Cieszę się, że na tą się nie skusiłam bo moja okazała się tańsza i, sądząc po Twojej opinii, lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po obejrzeniu zdjec az sama mialam ochote ja kupic ale po przeczytaniu recenzji faktycznie, dobrze ze jej nie kupilam.
    Ciesze sie ze napisalas recenzje ktora ostrzeze nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  17. a co polecasz do cienkich wlosów, suchych i mocno splątanych po myciu i wysuszeniu? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno jej nie kupię :) a polecasz jakąś inną płaską szczotkę ?

    OdpowiedzUsuń
  19. YYY A JA SIĘ NIE ZGADZAM!!
    polecam ją nawet za taką kase można sobie na nią pozwolić...
    jest napewno o wiele lepsza niż te szczotki, które wiele dziewczyn kupuje u chinczyka;P

    nie wyrywa i nie plącze.. nie mogę sobie wyobrazić jak mogłaś sobie nabić siniaka?? może przez to, że zbyt mocno się zamachujesz i zarazem szarpiesz swoje włosy co powoduje, że tylko je plączesz...
    delikatniej kobieto... i zresztą nie rozumiem po co ta recenzja może TB to bubel, ale innym dziewczynom mogłaby niezle służyć... powinny same dochodzić co im włosom odpowiada... ok mogłaś wyrazić swoją opinie, ale już z wyrokiem przesadziłaś;P mogłaś zapytać tutaj o zd innych dziewczyn o tej szczotce a dopiero później podpisać bubel gdyby większości dziewczyn by nie odpowiadała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty możesz się nie zgadzać. To mój blog i będę pisała dokładnie to, na co mam ochotę, skoro takie mam zdanie. Mam robić sondę i opublikować wyniki ile osób ją lubi a ile nie? Twoim zdaniem chyba nie umiem się posługiwać szczotką do włosów :) Zmarnowane 30zł, potworny bubel, do niczego się ta szczotka nie nadaje. Nie jest trudno rozczesać moje włosy, a testowałam ją na idealnie rozczesanych i dalej je plątała i wyrywała.

      Usuń
    2. nie chodziło mi o sondę.. tylko o to żebyś nie podpisywała z góry bubel... mogłaś napisać u mnie się nie spr bla bla, a jak u was tak samo?:P sory, ale ja czuje się urażona, że Twoim zdaniem czeszę się bublem xD

      Usuń
    3. To są moje odczucia, dlaczego mam tak nie pisać? Każdy chyba wie że na blogach są opinie na temat produktów i opinie mogą się różnić. Przykro mi, że czujesz się urażona, ale jesteś przewrażliwiona bo nie możesz się obrażać jak ktoś nie lubi czegoś co Tobie pasuje. Dla mnie to bubel, dla Ciebie nie, po co od razu pretensje? :)

      Usuń
  20. Mam tę szczotkę w mniejszej wersji (to ta środkowa rozmiarowo) i bardzo ją sobie chwalę.

    To jedyna szczotka która potrafi rozczesać moje włosy na sucho a mam wtedy totalne siano na czubku głowy (po rocznej kuracji loxonem).
    Czeszę nią włosy centymetr po centymetrze i pięknie rozczesuje ten kołtun. Podczas dnia bezproblemowo rozczesuje moje włosy, zaczesuje kitkę.

    Dla mnie ta szczotka to odkrycie roku i jestem zdziwiona, że u Ciebie się nie sprawdziła.

    Naprawdę szkoda, bo życzę każdemu aby jego szczotka była tak łagodna dla włosów jak ta którą ja kupiłam. A te plastykowe wypustki są prześwietne! Masaż skóry głowy to teraz łatwizna :)

    Jedynym jej minusem jest to, że zbiera kurz (z włosów i powietrza) i strasznie się ją czyści. A pielęgnuję ją szamponami i odżywkami, tak jak moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo chciałam żeby mi pasowała ale niestety jest gorsza niż grzebień z kiosku za 3zł. Nie wiem dlaczego! :( Strasznie ciągnie włosy nawet jak czeszę powoli i delikatnie. To chyba przez te plastikowe igiełki z główkami, wydaje mi się że włosy jakoś o nie haczą

      Usuń
    2. Aż z ciekawości pójdę jutro do Rossmanna i obmacam każdy rozmiar szczotki, może faktycznie ta największa jest jakaś inna, skoro ta środkowa jest świetna (przynajmniej dla mnie) zarówno na moje górne kołtuny i dolne, zdrowe partie włosów.

      Tak czy siak szkoda tych 30zł jeśli się u Ciebie nie sprawdziła :(

      Usuń
  21. Ja już w kilku miejscach czytałam, że tego typu szczotki mogą wyrywać włosy ale, że się będą boksować z właścicielką! Skandal! Do pieca z nią! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona jest taaaaka twarda i ciężka :/ A np. szczotka z Avonu z mieszanym włosiem jest wspaniała, pięknie czesze i mam puszyste włosy po niej.

      Usuń
  22. Marzyła mi się szczota o takim kształcie, ale tę będę omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć ... Ja szukam szczotki którą będę mogła kupić od ręki w sklepie ... ominę więc tą drogerię i udam się do sklepu fryzjerskiego może pójdzie lepiej ..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się również nie zgadzam, moim zdaniem szczotka jest bardzo dobra, ale może to przez to, że mam mniejszy "rozmiar" ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam drewnianą szczotkę tej firmy, jest fajna... możesz spróbować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. For Your Beauty mnie ostatnio do siebie zraziło koszmarnej jakości pędzlami... Widzę, że szczotki też im nie wyszły... Dobrze, ze przestrzegasz, bo myślałam o zakupie nowej szczoty. Teraz wiem, czego nie brać pod żadnym pozorem...

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą szczotkę, zakupiłam po promocyjnej cenie i jest REWELACYJNA!!! Mam włosy długie bo sporo za łopatki, bardzo cienkie i delikatne a zarazem sporo ich na głowie, które straszliwie się plączą. Jedynie ta szczotka radzi sobie z nimi w szybki i profesjonalny sposób. Jej ciężar mi odpowiada, bo zalet ma zdecydowanie więcej niż jedyna wada jaka może się komuś wydawać czyli jej waga. Robi masaż głowy, wygładza włosy, nie elektryzuje z racji naturalnego włosia a sztuczne igiełki dobrze rozprowadzają i dzielą włosy. Może nie potrafisz się z nią dobrze obchodzić.
    Dla mnie rewelacja! gdybym przed zakupem przeczytała krytyczny post to zrobiłabym największy błąd życia i nadal męczyłabym się z jakimiś innymi badziewnymi szczotkami czy grzebieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z pewnością nie umiem obchodzić się ze szczotką do włosów i stąd mój problem ;) Fajnie że Ci pasuje, ale dla mnie jest tragiczna i tyle.

      Usuń
  28. ta szczotka jest REWELACYJNA!!!!!!!!! już od dawna na nią kukałam w Rosmannie ale jakoś zawsze było mi szkoda kasy (dałam nie całe 8 euro za nią) ale nie żałuję.....REWELACJA...teraz siedzę i szczotkuję i czytam opinie o tej szczotce.
    Wiem, że jak bym wcześniej czytała na temat tej szczotki to pewnie bym jej nie zakupiła I wiele bym straciła...Polecam

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja mam tą szczotkę i jest moim numerem jeden, zdecydowanie przepija TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A masz może kręcone włosy? Ja w tym tygodniu kupiłam w Rossmannie identyczną. Przy czesaniu rzeczywiście trochę szarpie, ale i tak o wiele mniej niż zwykła szczotka. Myślę, że to zależy od rodzaju włosów. Generalnie, szczotki te nie są skierowane do właścicielek bujnej, kręconej czupryny, ale do włosów prostych, stąd różne opinie. Poza tym wydaje się jakaś nieporęczna, za duża - ale to też kwestia przyzwyczajenia. Mniejsza, zwykła wersja tej szczotki wydała mi się po prostu... zbyt mała do moich włosów ;) Poza tym wykonuje świetny masaż głowy, który po czesaniu faktycznie czuć na skalpie.
    Nawet mimo dodatkowych plastikowych "igiełek" mam pewien problem z rozczesaniem, stąd wiem że zwykłe szczotki z samą szczeciną na pewno by moim włosom nie podołały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kręconych :) Mam właśnie proste i gładkie, dlatego tym bardziej dziwi mnie że ta szczotka je tak szarpała.

      Usuń
  31. uwielbiam tą szczotkę ! pokochała ją również moja młodsza siostra więc na gwiazdkę kupiłam jej taką samą tylko mniejszą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie tez sie sprawdza- duzo bardzo dlugich prostych wlosow- nie szarpie i zgadzam sie z poprzedniczka, ze lepsza od TT

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja to bym chciała zobaczyć na filmiku jak Ty nią włosy czeszesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Po przeczytaniu opini na temat tej szczotki miałam mieszane uczucia, ale nie żałuje że ją kupiłam. Na moich długaśnych włosach
    spisuje się wręcz rewelacyjnie. Naprawde szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś mi opisać jak najdokładniej swoje włosy? Mam ochotę na tę szczotkę, ale gdyby się okazało że mamy podobne włosy to raczej bym jej nie kupiła... Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zdrowe ale często się plączą kiedy noszę je rozpuszczone i wówczas szczotka je bardzo szarpie. Sunie po włosach gładko tylko kiedy są już rozczesane, tylko jaki w tym sens ;-)

      Usuń
    2. Droga Siempre, uważam ją za jedną z najlepszych szczotek do włosów, sama jej używam, moja 7 letnia siostrzenica ma włosy po pupę, które się jej delikatnie kręcą na końcach i plączą tak samo jak piszesz o swoich i tylko tą szczotką da sobie je rozczesać:) A druga siostrzenica kiedy jej użyła, poprosiła mnie bym jej taką kupiła. Może po prostu nieumiejętnie rozczesujesz? Przy plączących się włosach podstawowa zasada moim zdaniem- włosy grube dzielę na pół i rozczesuję od dołu i świetnie się sprawdza:)

      Usuń
  36. ja mam wersję średnią i nie wiem czy nie jest lepsza od tt. ta duża, jest dla mnie za duża, nie mam tyle włosów żeby używać największej wersji, dla osób z cienkimi czy rzadkimi włosami średnia lub mała będzie doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Od niedawna mam tą szczotkę i jest boska. Łatwo rozczesuje a do tego ślicznie wygładza, przez co włosy błyszczą jak nigdy wyszczotkowane właśnie nią. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! :)
Czytam wszystkie komentarze, staram się odpowiadać na bieżąco.
Komentarze wulgarne, obraźliwe, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.